1. Oficiální název
|
Obec Milčice
|
2. Důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých provozuje svoji činnost.
|
Přehled historie obce>> Obec je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek. Vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. "Obec" (psáno s velkým počátečním písmenem) je v tomto slova smyslu právnickou osobou. To znamená, že vše co se týká majetku obce (smlouvy, faktury, vlastnictví movitostí i nemovitostí, ...) se vztahuje k Městu (Obci). Obecní úřad není právnickou osobou, jedná se o úřad obce a tvoří jej starosta, místostarosta, tajemník obecního úřadu a zaměstnanci obce zařazeni do OÚ. Obecní úřad provádí výkon státní správy v přenesené působnosti (správní rozhodnutí a správní úkony) a samosprávy. Písemnosti vyhotovené orgánem obce a týkající se samostatné působnosti se v záhlaví označují "Obec Milčice". Písemnosti vyhotovené orgánem obce a týkající se přenesené působnosti se označují v záhlaví "Obecní úřad".
|
3. Organizační struktura
|
|
4.Kontaktní údaje:
|
Obec Milčice (Obecní úřad Milčice) Milčice 32 289 11 Pečky
|
telefon:
|
+420 325 594 218
|
fax:
|
|
elektronická podatelna:
|
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
|
URL:
|
http://www.obec-milcice.cz
|
starosta:
|
Ing. Jakub Douděra
|
místostarosta:
|
Ing. Petr Dytrych |
5. Případné platby můžete poukázat:
|
|
6. IČO
|
00239445
|
7. DIČ
|
CZ00239445
|
8. Rozpočet v tomto a předchozím roce:
|
Rozpočet obce (2018), Rozpočet obce (2019)
|
9. Žádosti o informace
|
Informace lze získat písemně, elektronicky, osobně či telefonicky na Obecním úřadě nebo prostřednictvím webového rozhraní elektronické podatelny - E-podatelna >> datová schránka: gqmatgy
|
10. Příjem žádostí a dalších podání
|
Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně. V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam. V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti: • komu je žádost určena, • jaká konkrétní informace je požadována, • kdo žádost podává. Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
|
11. Opravné prostředky
|
Způsob odvolání a jeho obsah: • odvolání se podává písemně na adresu obecního úřadu, • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele. O odvolání rozhoduje: • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce, • Krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti. O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
|
12. Formuláře
|
Formuláře jsou k dispozici na Obecním úřadě, nebo příslušném odboru Měst.úřadu v Sadské
|
13. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací
|
Návody na řešení životních situací na portálu veřejné správy >>
|
14. Nejdůležitější předpisy
|
Řízení obce a Obecního úřadu
Zák.č.128/2000 Sb. (Zákon o obcích) ve znění pozdějších předpisů Zák. č. 500/2004 Sb. o správním řízení (Správní řád)
Hospodaření obce
Zák.č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů Zák. č. 243/2000 Sb. o rozpočtovém určení daní, ve znění pozdějších předpisů Zák. č. 563/1991 Sb. Zákon o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů Zák. č. 128/2000 Sb. Zákon o obcích, ve znění pozdějších předpisů Zák. č. 586/1992 Sb. Zákon o daních, ve znění pozdějších předpisů Opatření ministerstva financí ČR - o postupech účtování, v platném znění Opatření ministerstva financí ČR - o rozpočtové skladbě
|
15. Sazebník úhrad za poskytování informací
|
hodina práce - bezplatně fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) - bezplatně ostatní - dle skutečně vynaložených nákladů
|
16. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
|
Výroční zprávy k přečtení zde.
|
17. Seznam organizací
|
neuvedeno
|
Úřední hodiny
|
pondělí, středa (15:00 - 17:00)
|
Registr oznámení o činnostech, majetku, příjmech, darech a závazcích >>
|
|
Územní příslušnost obce ke správním orgánům:
|
Pověřený úřad s rozšířenou působností
|
|
Městský úřad Nymburk
|
Pověřený Obecní úřad
|
|
Městský úřad Sadská
|
Stavební úřad
|
|
Městský úřad Sadská
|
Matriční úřad
|
|
Městský úřad Sadská
|
Finanční úřad
|
|
Nymburk
|
Katastrální úřad
|
|
Nymburk
|
Pozemkový úřad
|
|
Nymburk
|
|
|